RT се извинява в Twitter за използването на грешен флаг на Кипър

Руският информационен център „Русия днес“ (RT) си навлече гнева в социалните медии във вторник вечерта, след като използва знамето на северните окупирани територии вместо флага на Република Кипър в телевизионен доклад за отзоваването на руски дипломати от Европа и други държави.

В списъка е поставен грешен флаг до името на РКипър.

Веднага се появиха предупреждения в туитър до RT „Моля, имайте предвид грешката в новинарския си доклад @RT_com @RTUKnews – правилното знаме на Република Кипър се състои от карта на острова с клони от маслини. Знакът, който погрешно сте използвали, е този на турския окупационен режим в северната част на страната“.

От Руският информационен център „Русия днес“ (RT) реагираха бързо – „Благодаря ви, че забелязахте това и се извиняваме“.

 

Оставете коментар

Вашия email адрес няма да се показва


*


Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.